زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید
سرخط خبرها

بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد

  • کد خبر: ۱۳۲۹۳۲
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
بزرگترین شرکت گاز آلمانی، ۴۰ میلیارد یورو ضرر کرد
بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین واردکننده گاز آلمان یعنی شرکت یونیپر روز پنجشنبه از زیان خالص ۴۰ میلیارد یورویی (۳۹ میلیارد دلار) تا ماه سپتامبر خبر داد و دلیل اصلی آن را کاهش واردات گاز از روسیه عنوان کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی در وب‌سایت خود نوشت: کاهش تحویل گاز روسیه تأثیر نامطلوب قابل توجهی بر نتایج یونیپر در ۹ ماه اول سال ۲۰۲۲ داشته است...

یونیپر افزود: زیان خالص بر اساس استاندارد‌های بین المللی گزارشگری مالی در حدود ۴۰ میلیارد یورو برآورد می‌شود که شامل تقریباً ۱۰ میلیارد یورو از هزینه‌های انجام شده برای حجم (گاز وارداتی برای) جایگزینی و تقریباً ۳۱ میلیارد یورو از ضرر‌های پیش بینی شده آتی ناشی از اثرات ارزش‌گذاری روی مشتقات و ذخیره‌سازی‌های مربوط به کاهش گاز روسیه تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ می‌شود.

یونیپر همچنین اعلام کرد که عرضه گاز روسیه به این شرکت در سه ماهه سوم به طور کامل متوقف شد و این شرکت مجبور شد گاز را در بازار نقدی با قیمت های بسیار بالاتر خریداری کند.

تینا تووملا، مدیر مالی این شرکت در بیانیه‌ای در مورد این گزارش، گفت: یونیپر مدتی است که گاز را با قیمت های بسیار بالاتر تهیه می کند و همانطور که مشخص است، ضررهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است، زیرا بار هزینه های جایگزینی برای تهیه گاز جدید به مصرف کنندگان منتقل نمی‌شود.

یونیپر یکی از شرکت های انرژی اتحادیه اروپا است که بیشترین آسیب را از کاهش عرضه انرژی از روسیه متحمل شده است. قرار است تا پایان سال جاری میلادی یک بسته کمکی 30 میلیارد یورویی از دولت آلمان دریافت کند که منجر به ملی شدن این غول انرژی خواهد شد.

گزارش ها حاکی است که برلین نگران است اگر این شرکت نتواند سرپا بماند، می تواند تأثیر دومینویی بر بخش انرژی آلمان داشته باشد.

به گزارش رویترز، زیان خالص گزارش شده یونیپر یکی از بزرگترین زیان‌ها در تاریخ شرکت‌های آلمان است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->